I když se maximálně snažíme poskytovat bezchybné služby, může se samozřejmě vyskytnout nějaká ta chybička v systému, obzvláště třetích stran. Níže naleznete jednotlivé varianty reklamací a jejich řešení.
Hlavní je kontrola a veškerá řádná dokumentace. Pak lze vše řešit s upřímným úsměvem na tváři.
Bezodkladně nás prosím kontaktujte na email s jednoduchými fotografiemi poškození. Pokud je to možné, balík nepřebírejte! Ten se vrátí zpět k nám se záznamem poškození přepravcem. Z eshop skladu officemaster.cz chodí balíky řádně baleny bez sebemenšího poškození. V případě zaslání fotografií na email jsme schopni téměř ihned odeslat zboží nové. Bez fotografií a informací o případné chybě a poškození přepravní službou nezasíláme obratem a doba vyřízení se tak může protáhnout až na zákonnou lhůtu 2 měsíců kvůli nutnosti identifikace balíku a následným kontrolám zboží a dohledávání detailů konkrétního obchodu.
V obou případech Vás budeme po obdržení informací či identifikaci balíku na skladě obratem informovat o postupu uplatnění reklamace. V případě varianty poškození kartonu, nahlášení poškození přepravci, neprevzeti balíku a zaslání informací na naše kontakty je kladné vyřízení v drtivé většiny případů na místě a bez dokladů.
Varianta 2.
Obalový materiál přebraného balíčku je bez poškození, avšak po rozbalení je zboží nekompletní či poškozeno.
V těchto případech jsme schopni reagovat také ihned, pokud opět obdržíme informací o vzniklé škodě na uvedené kontakty. Prosíme o pořízení fotografií dodaných položek, nepoškozeného obalového materiálu (poškození z otevření se porovnává s místem poškození zboží či kontroluje zda obsah mohl při přepravě vypadnout z balení).
Téměř ihned pak objednáváme na naše náklady zaslání chybějícího zboží, ihned po kontrole kamerového systému ku kontrole kompletace zaslaného zboží. Pokud bylo baleno vše, nebyl poškozen obalový karton, ale zboží bylo i tak nekompletní či poškozené, jedná se o vadu již z výroby.
Vyzvednutí vadného zboží
Individuálně zde posuzujeme zda jsou vzniklé náklady účtovány zákazníkovi či na bedrech eshopu.
Pamatujte, že jsme všichni jen lidé a tak prosíme o pochopení těchto situací. Míra reklamací v poměru s prodaným zbožím je sice minimální, ale kdo si někdy nepotřeboval ulehčit práci když třeba zrovna neměl nejlepší den. Důležité je řešit vše v klidu, s pochopením a co nejdříve. Jen tak zvládneme kladné vyřízení dříve než v zákonem stanovené lhůtě. V případě hrubého chování zákazníka našeho eshopu při reklamaci, bude k tomuto činu přihlédnuto i při řešení. I my však umíme pochopit něčí špatný den, či negativní reakce z důvodu nutnosti ztraceného času s reklamací. Hrubé a negativní zacházení je však diametrálně odlišný způsob komunikace.
Dle libosti lze zboží, pokud nebylo používáno či bylo evidentně užití pouze v rámci otestování s následným rozhodnutím vrátit zboží na náklady zákazníka prosím vraťte ve lhůtě 14 dní zboží na adresu hl. skladu odkud zboží odchází či po domluvě ve výjimečných případech na adrese kanceláři v ulici Křenova. Upozorňujeme, že zboží na adrese kanceláří nemusíme převzít bez předchozího upozornění z důvodu kapacity prostoru. Na adrese skladu pak toto není problém. Plně je pak třeba že strany zákazníka označit veškerými detaily popis obchodu. Opět bez těchto informací U BALÍKU, nelze garantovat rychlé a kladné vyřízení.
V případě pokusu o vrácení zjevně užitého zboží, nemusí být jeho hodnota nahrazena plně či vůbec a o tomto stavu bychom vás předem samozřejmě informovali.
Při jasné reklamaci nebo jakýchkoli pochybnostech nás neváhejte ihned kontaktovat na telefonním čísle nebo na e-mailu. Pokud se domluvíme na vrácení zboží poštou, postupujte, prosím, následovně:
Vrácení financí - budeme požadovat číslo objednávky, číslo Vašeho bankovního účtu, případně IBAN, SWIFT kód. Následně Vám zašleme peníze zpět, nejdéle do 14 pracovních dní. V ideálních případech po rozhodnutí okamžitou platbou převodu.
Opětovné dodánínekompletní či špatné objednávky - budeme potřebovat číslo původní objednávky a přesné informace k dodání chybějícího či vybraného zboží.
Pevně věříme, že vždy nalezneme v případě náhle vzniklých problémů uspokojivé řešení obou stran. Jde nám především o to, abyste z nákupů u nás měli radost, dobrý pocit a rádi se k nám vraceli. Upřímně pak nemůžeme reagovat negativně pokud postupujete dle výše uvedených instrukcí, jelikož náklady spojené s řešením nese téměř vždy v těchto nahodilých případech třetí strana, smluvně ošetřena. Tedy konkrétně výrobce či přepravní služba. My bychom neodeslali jakkoliv poškozené či nekompletní zboží protože bychom tím ztráceli to nejdražší, váš I náš čas. Pokud pak budeme mít jasnou dokumentaci ihned po obchodu k dispozici, neexistuje jiná varianta než kladné a rychle řešení pro zákazníka, vyjma extra hrubého předchozího chování.
My jsme Officemasters, vy jste náš Boss.
Email: officemaster@email.cz
Telefon: +420 728 209 811
Provozovna: Praha 6, Křenova 438/7